Hela dagen på tävling

Nu har jag äntligen kommit hem från tävlingen och ätit. När jag kom hem hade mammas morbror och fru, vår halvsyster, vår kusin och hennes föräldrar. Så kulkul! :)
På tävlingen var det helt megabra fiilis. Från vår ridklubb var det typ fem andra och red på tävlingen och kanske tre andra som vi kände. Så vi var supertaggade och hejade på varandra. Jätteroligt! Men tyvärr så gick det inte såå bra för mig. I 90 cm så vägrade han en gång, men resten av banan gick bra, dvs. 4 felpoäng. 100 cm var den första för i år, men oturligt nog vägrade han ut oss på andra hindret. Jag var jättesur efter det för jag hade tänkt rida väldigt bra idag, men alla misslyckas vi nog ibland. Huvudsaken att vi hade så bra fiilis och alla var glada!
Så, en helt lyckad dag!
I morgon blir det väckning vid sju-tiden, sen åker jag till stallet och ger frukost till hästarna och rider. Sen blir det konfirmation, kul! Så det blir kanske inte så mycket uppdatering, försöker kasta in ett inlägg efter ridningen. Men ni klarar er kanske, pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0