Hej, det är häxan här

Tänkte skriva en lista hit (kopierad av: http://ryttarduon.blogg.se/) när jag ändå inte har annat att göra:
-
Namn jag lyssnar till: Aino

Någonting jag tycker om med mig själv: Hmm, min mage och mina ben?

Någonting jag inte tycker om med mig själv: När jag har dåliga dagar hatar jag allt!

Detta är jag rädd för: Att något ska hända min familj/vänner

Tre saker jag vill ha varje dag: Fint väder (helst varmt och absolut soligt!), choklad :s och att någon ska tycka jag ser bra ut (beroende av uppmärksamhet..)

Tre saker jag absolut inte kan göra: Se på skräckfilmer! , .......?

Detta tycker jag om att göra: Dansa, umgås med vänner och rida

Detta vill jag göra just nu: Sova..

Bästa känslan: När allt går bra helt enkelt

Värsta känslan: När allt skiter sig och det ända man vill göra är att gå och hänga sig

Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: Humor, ärlighet

Är jag kär just nu: Nejjh

Jag vill gifta mig: Jaa, på någon strand när det är varmt och soligt, utomlands!

Vad jag vill göra innan jag dör: Leva varje dag fullt ut!

Min käraste ägodel: Haha, min telefon, skulle inte klara mig utan den!

Något jag vill ha i present: Navelpiercings och iPhone-skal med massa blingbling :)

Detta har jag på mig just nu: Bikini :F

Favoritkläder: Sådana jag känner mig het i!

Favoritdjur: Häst, hund och katt

Följande musikstilar tilltalar mig mest: R&B, rap, hiphop...

Tre av mina favoritlåtar för tillfället: Anna Abreu-Something about u, Chipmunk-Champion, Jessica Mauboy-Like this

Skola - roligaste/tråkigaste ämne: Roligaste: ..... (ursäkta nu), Tråkigaste: matte, fysik, geografi, hälsokunskap, engelska... allt! :)

Stjärntecken: Lejon

En bok jag gillar: Twilight-böckerna

En film jag gillar: Moulin Rouge, the Duchess osv.

TV-program jag gillar: Top Model, the Desperate housewives

Favoritdoft: Cacharel-Amor Amor

Detta äter jag gärna: Choklad

Dricker helst: Fanta

Favoritgodis: Choklad igen :p

Hit vill jag gärna åka på semester: Hawaii, USA, Canada...

Färgen på mina ögon: Blå

Min längd: 171,2 cm sist jag mätte mig

Jag spelar: Njaa

Person jag beundrar: Lady Gaga, Keira Knightley

Så här bor jag: I ett passligt stort rum som nu håller på att svämma över av saker, undrar när jag senast städade det?

Antal döda krukväxter i hemmet: Fråga mamma

Favoritfärg: Alla

Favoritcitat: Love the life you live, Live the life you love

En hemlighet jag vet: Inte så mycket :)

Den bästa present jag fått: Min häst :D

Senast köpta skiva: Inget, sen kanske år 2000

Udda förmåga/egenskap: -

Om jag vore ett djur skulle jag vara: En katt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0