Haha, jävla humör

Mitt humör far uuuuuuuupp och neeeeeeeeeeeer hela tiden, fram och tillbaka. Men nu är jag iaf jätteglad, haha! :D Ganska positiv har jag ändå hållts här på bloggen, eller? Men det är typiskt mitt humör, får värsta attackerna ibland men är annars ganska glad av mig.
Aja, idag somnade jag nog en stund i solen, skönt att sova en stund. Vitsi vad bra, jag sover alltid på dagen i solen så blir jag lite brun, och sen på natten kan jag vara vaken! :D I morgon blir det träning kl. 20.00 och jag tror jag får min hårfärg då, så då ska jag bli typ rödhårig! Har väntat nu så länge så det blir jättebra säkert.
Vet inte så mycket annat att säga, vi syns i morgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0