Fjärde Juni Tjugohundraelva

Herregud. Kommer ihåg mycket av gårdagen.
Vi började med att åka taxi till campingplatsen. Där var inte så mycket människor, men gud vad roligt vi hade! Eller okej, jag hade... Mina vänner var helt slöa och tyckte det var tråkigt. Drack nog ganska....mycket? Eller inte egentligen men lite för snabbt tror jag för till slut dansade jag på borden, skrek, satte in gräs och mossa i ens skjorta, spottade henne i ansiktet. Okej. Det gick kanske inte så bra som jag tänkte.
Sen kl. ett(?) åkte vi till Ellens stuga. Vi satt i bastun som var lite varm bara och drack champagne och åt jordgubbar. Sen satt vi ute på bryggan och pratade med en hottis i en timme i telefon. Sen började klockan närma sig 6 på morgon och vi tänkte gå och lägga oss några timmar.
Dagens saldo: 
  • 10000000 telefonsamtal (snälla ta bort min telefon när jag dricker!)
  • Jeans som var genomblöta av alkohol och gröna av gräset
  • Kanske 830 utspillda drickaflaskor
  • Massor med sjungande i bastun
  • En perfekt kväll (nästan) helt enkelt!
Idag vaknade man då ungefär 10 av att en av de där 10000000 människorna ringde till mig och frågade vem jag
var.
Sen satt man där och chillade och åt massor och åkte hem med Fejos familjs båt. Tvättade bort sminket liksom för
en halv timme sedan, mysigt? Men jag har ändå mått helt bra hela dagen som tur! :) Bilder får ni kanske någon
dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0