The only thing i see is beautiful people

Störande när det var helt jättedåligt väder idag. Eller okej inte jättedåligt men solen visade sig inte en ända gång på hela dagen. Vi hoppas på bättre väder tills i morgon! Och i morgon ska jag träffa min fina Fejobabe! Vi träffas bara vi två, för restaurangbesöket blev flyttat till onsdagen. Men det skulle vara roligt att åka till stranden i morgon och ta massor med somriga bilder. Nåmen det kommer ändå bli jättebäst att se henne, vad som än vi gör! Vi har massor att prata om när jag varit i Portugal och hon sprungit runt Kimitoön.
På fredag-söndag kommer det att bli jazzfestival, haha. Men varje år ordnas det i lilla Dalsbruk en jazzfestival eller vadfandetnuheter. Hit kommer massor med 50+ för att höra på jazzmusik, massor med 20+ för att dricka på baren och hoppas massor med ungdomar för att supa. Altså det där med att supa så hoppas jag såklart inte på, men hoppas hit kommer massor med ungdomar! Kommer tillbringa helgen med bästa Fejo, Ellen och Addi. Och hoppas med nya människor som vi träffar, men man kan ju aldrig veta. Vem skulle nu vilja komma hit, haha?
Så i morgon blir det kanske inte världens bästa uppdatering. :/ Först alltså jobb från halv 9 till ungefär 15-16, sen träffa Fejo och sen ut på ridtur med en kompis, hoppas jag! Pusshej, vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0