Picnik

Ahh, jag är faktiskt lite stolt nu! Första gången jag redigerade en bild. Jag bara: nu måste jag hitta på något bra till bloggen, klickade mig fram till picnik (som jag sett att Fejo har använt) och det var ju faktiskt skitlätt! Haha, det blev ju inte något avancerat, men jag klarade faktiskt av det.
Idag jobbade jag till halv tre, sen åkte jag skoter hem, med syster bake på skotern. Haha, vi hade värsta feelingen där när vi båda hörde på musik och skotern kämpade just och just 40 km/h upp för backarna! Stackars lilla skoter. Aja, men sen kom Fejo hit nästan direkt och vi åkte till byn för att köpa jordgubbar och ärter. Vi satte oss på ett berg nära en sjö och mumsade i oss medan vi tog igen all gossip som vi hade missat, hon från Portugal och jag från Kimitoön. Riktigt mysigt var det!
Sen åkte jag till stallet där vi red ut med en kompis. Första gången vi red ut tillsammans och det fungerade jättebra, inga problem alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0