Nyduschad

Nu sitter jag nyduschad här och surfar lite på nätet. Träningen gick nog helt bra! I måndag har vi ännu en lätt träning så jag känner mig helt säker på veckoslutet. Det var faktiskt inte så farligt varmt, eller jo, skitvarmt var det ju i luften men jag tror jag har blivit lite van för det blev inte sådär supertungt att andas, ni vet? Jag är så jätteglad att det är varmt och soligt väder! Altså det är det bästa jag vet!
Gud vad skönt, i morgon behöver man inte vakna på jobb, vi har ledigt. Jag kommer sova superduper länge! Sen kör jag iväg till stallet någon gång på dagen och sen blir det Baltic jazz, haha!
Skulle sååå gärna vilja gå till stranden i morgon med vännerna, men alla andra jobbar. :( Skulle vilja ta massor med supersnygga somriga foton... men nej. Nåja, jag får vara glad att de slipper ut på kvällen iaf! Fast Fejo slutar först 19 men får väl vänta bara då. :)
Randombild, blir väl godnatt så småningom! Älskar er alla! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0