nionde juli tjugohundraelva

Gårdagen gick helt bra! Tyckte iaf att det var riktigt kul i slutet. Först stack jag då till Ellen för att fixa mig klar. Sen gick jag, Ellen och Addi ner till byn och till parken. Vi chillade mest hela kvällen antingen i parken eller på jazzgatan. Hittade nog inte några extrasnygga killar att spana på, haha! Ungefär lite efter midnatt gick vi till en kille som bor i närheten och chillade där medan killarna spelade ölspelet. Sen gick vi till Ellen och sov.
Vaknade lite hela tiden, när Ellen for på jobb och när Addi for. Ellen for vid åtta kanske? Och Addi vid tio. Själv låg jag kvar och sov ända till tolv! Skönt var det iaf. Och nu har jag då kommit hem och just ätit frukost.
Japp, ganska chill kväll. Hände inte så mycket. Men hoppas det kommer mer människor dit tills idag! Vi får väl se. Idag ska jag nu åka till stallet och rida, sen ska jag kanske och äta till en restaurang. Är inte så säker, men Ellen och Addi ska så kanske jag hänger på. Vet bara inte hur jag ska hinna. Har ingen aning om vad jag ska ha för kläder..? Ja, och sedan blir det byn på kvällen.
Lite bilder från igår:
Kolla in denna killes ögon! På två bilder lyser de! Han måste vara en demon... :oo (Addi och Ellen ↑ ((iaf Ellen)) var lite töntiga så de ville inte komma med på bild, men Amanda ↓ är så söt på bilden att hon måste få vara med i bloggen)
Mysigt :)
Addi var så söt på denna bild att hon måste få vara med! :) (Ellen är ännu också töntig :))
Kvällen sötaste par!
Killarna blev "lite" fulla av ölspelet och Affe fick vackra röda märken. (Kolla handmärket på hans rygg)! Men han var bara lycklig och skrattade och sa: "Det är lugnt!". När man såg på hans mage kan man säga att det var allt annat än lugnt..
Addi ↑↑↑, Ellen ↑↑ och jag ↑ på väg hem till Ellens lägenhet. Snygg bild?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0