Keep your head up high

Har varit på jobb nu och kom hem vid halv fyra. På morgonen gav jag min present till syster. Hon fick ett kort var jag lovade att bjuda på en bio när och var hon vill. Jag tror nog det var en helt okej present, blev lite hastigt sådär bara. Nu är hon med sina kompisar och äter på restaurang och jag ska sticka iväg till stallet. På kvällen får vi väl kaka! :D I morgon ska jag på restaurang och fira Fejo med bästa flickorna. Kommer bli jättekul! Som alltid när det är vi fyra. Det kan inte bli annat än roligt! Bara vi liksom sitter någonstans så är det ändå roligt för jag njuter så av ert sällskap. Ni är helt klart bäst!
Det här kortet fixade jag ihop igår till syster:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0