Idag och i morgon

Regnet slutade passligt till vår hoppträning och började igen när vi började köra hemåt. Så tur med vädret hade vi iaf! Träningen gick helt okej. Är inte så nöjd eftersom jag ännu inte kan lita 100 % på hästen (eftersom han lätt vägrar i sådant fall), men jag var helr nöjd med min ridning och det gick bra.
I morgon blir det tidig väckning! Vi tänkte börja jobba redan vid 8 så att vi får lite money money money. Så det blir väckning klockan 7. Efter jobbet (slutar säkert halv 3 eftersom vi måste ta bussen) åker jag till stallet och på natten blir det världspremiär! Helt amazing att vi på lilla kimitoön får se Harry Potter och dödsrelikerna del 2 samtidigt som alla andra stora ställen! Den börjar vid midnatt så det blir verkligen inte mycket sömn på natten till nästa jobbdag. Nåja, det får man bara ta.
Så, i morgon hinner jag knappast blogga så mycket. Skulle vara bra att ha bloggen på devote vid sådana här tillfällen, men får väl ta och fixa det i närmaste framtiden!
Pusshej, älskar er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0