I love my life!

Altså gud! Jag älskar mitt liv just nu! Jag älskar min blogg! Jag älskar alla mina läsaren som orkar läsa den! Jag älskar mina amazing vänner! Jag älskar min fina familj! Jag älskar min så otroligt vackra syster! Jag älskar min häst! Jag älskar sommaren! Jag älskar tanken att snart sitta på Albufeiras strand igen! I Albufeiras barer! Jag älskar älskar älskar älskar mitt liv! Sådant här skulle det kunna vara varje dag, varje vecka, HELA TIDEN! Jag har flera gånger det här året sagt att 2011 kommer bli det bästa året jag levt! 2011 är mitt år! Allt bara fungerar, allt är perfekt! Hela mitt liv är helt perfekt nu! Jag är så jävla glaaaad! Haha, okej nu ska jag lugna ner mig.. MEN PÅ RIKTIGT MITT LIV ÄR SÅ JÄVLA PERFEKT NU! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Ni är bäst! Kom ihåg det. Det är bara du själv som kan göra ditt liv perfekt! Om något är jobbigt, då fan ändrar du på saken och ler istället! Tänk på allt bra du har istället för allt det dåliga. Tänk på att du kanske har en hund som tröstar dig? En fin familj? Tak över huvudet? Mat så du inte behöver gå hungrig?
Du är ditt livs huvudperson! Med ett leende kan du börja må bättre, så nu ska alla börja le och tänka att just du själv är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0