Astaggade?!

Gud, jag och Addi goes heeeeelt crazy! Alltså det är ju helt hemskt, sista delen av Harry Potter ever! Vi kommer aldrig mer se några nya. Herregud. Vi två kommer sitta och storgråta i bion!
Jag är faktiskt redan klar med kläderna, håret och sminkningen! Är riktigt förvånad själv, brukar vara klar så att jag måste rusa ut genom dörren och in i bilen, men nu är jag klar en halv timme tidigare! Duktiga jag. Det blev inget extra, ganska lätt sådär, tänkte att ingen ser mig ändå i biomörkret så orkar inte komma på något jättesupersnyggt att sätta på mig. Så slutresultatet blev väl...sådär. Det duger! :)

Kommentarer
Postat av: mmisan

nån e fin<3:)

2011-07-13 @ 20:23:55
URL: http://mmisan.devote.se
Postat av: adrienne

haha, nääi :') men dt va ju sant...

2011-07-13 @ 22:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0