Äntligen hemma!

Känns faktiskt helt skönt att jag nu har pustat ut en dag hemma, utan att ha behövt göra något! Altså, nu har jag kommit hem från att ha varit två veckor i Portugal och en vecka på Åland.
Vi startade mot flygfältet på natten mellan 12:e och 13:e juni. Elin, som skriver den här bloggen, fick åka med och herregud! Jag har inte skrattat på länge två veckor i rad. Det kändes så naturligt att vara med henne och syster. På dagarna solade vi och på nätterna festade vi. Vi var ute två veckor i rad så man var lite sliten när man kom tillbaka till Finland. Gud vad många fina människor vi träffade! Jag festade med tre italienare säkert fem nätter när Irina och Elin sprang runt någon annanstans och två portugiser festade vi också med. Vi blev jättebra vänner med alla fem och nu saknar jag dem massor! Italienarna kommer jag ju kanske aldrig mer att träffa (om inte vi åker till Torino) och Bruno och Nelson (portugiserna) bor inte i Albufeira, de bara jobbar där över sommaren. Men kanske jag ser de två i augusti när vi åker dit! Hoppas!
Vi var och storshoppade två dagar, men jag köpte nog mest festkläder som jag lämnade dit, så inga bilder på dem, tyvärr. Jag tog inga bilder själv med någon kamera, och Irina och Elin har inte satt upp några bilder på nätet än. Så jag försöker få bilder hit när min syster kommer från sin fotbollsturnering uppe i Vasa.
Vi lämnade fina Portugal på lördagen den 25:e. Vi kom hem typ vid åtta på kvällen och då skulle vi hämta Aatu med trailer från betet och packa allt klart. Lägret var jättebra och jag lärde mig mycket! Jag träffade massor med nya trevliga människor. Jag tog inga bilder där heller, haha, jag är kanske inte en så bra bloggare after all.
Men idag kom vi med fredag-lördag nattbåten och var hemma vid nio på morgonen. Efter det sov jag en stund och sen har jag bara chillat hela dagen. Hörs snyggingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0