Amerikas självständighetsdag

4:e juli är Amerikas självständighetsdag, så grattis alla amerikaner. Och grattis finaste syster som fyller 15, bästis som fyller 17 och mamma som har namnsdag!
Irina.
Du är det viktigaste i mitt liv. Vi har alltid varit bra vänner fast vi är systrar. Du är så vacker, så snäll, helt klart bäst! Skulle inte kunna leva utan dig. Du betyder så jävla mycket och jag vill att vi alltid ska ha bra kontakt. Vi kan prata om allt och det är till dig jag kan berätta vad som helst. Älskar dig så otroligt mycket!

Läs hennes blogg hääääääär!
-
Fejo.
Först var vi bara kompisar. Vi kände knappt varandra. Sen började vi gymnasiet. Vi började om. Vi klickade direkt. Som två pusselbitar som äntligen hittat varandra. Med dig känner jag mig så lugn, så naturlig. Vi behöver aldrig fejka något för varandra. Du är så snygg och jag kan alltid lita på dig. Älskar dig mer än ord kan beskriva!

Läs hennes blogg häääääär!

Kommentarer
Postat av: jennifer

<3

2011-07-04 @ 18:25:13
URL: http://jenniferelina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0