7.7.2011

Ursäkta för dålig uppdatering! Igår var jag då först på jobb och sen körde jag till stallet. Vid halv sju-tiden körde jag till restaurangen där vi skulle träffas. Vi hade jättemysigt och pratade massor. Sen skulle vi bli på byn men det hände absolut inget (vilket inte förvånar ett dugg) så vi for till Ellens lägenhet och chillade och pratade där ända till halv 12. Tiden gick så jättesnabbt! Sen kom jag då hem och gick direkt och lade mig.
Idag blev det först jobb och sen körde vi hem och sprang direkt till stranden eftersom det är så fint väder! Och nu har jag varit på länk också och sitter i solen igen. Klockan åtta blir det hoppträning. Hoppas verkligen det går bra, för nästa veckoslut är det Jumping Kemiö som gäller!
Strandbilder från idag:
Fina syster på vårt camping-område. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0