3/4 kladdkaka och film

Hejsan sötnosar! Min uppdatering har verkligen varit helt jätteskit idag, men jag tänkte att jag ska göra något annat idag. Hos Fejo så åt jag upp säkert 3/4 av kladdkakan eftersom Fejo åt så lite och ingen annan i familjen ville ha. Hej kaloribomb.
Har också fixat en blogg på devote nu, men har inte gjort designen klart eller något, så jag börjar blogga där inom en vecka typ!
Hos Fejo såg vi på filmen Water for Elephants. Jag har länge viljat se den, men jag hörde av någon att den var dålig och sen har jag glömt bort hela saken. Men O-M-G vad den var bra! En riktig sådan film som jag älskar! Lätt att förstå och ändå händelserik och bra slut och bra handling och ah! Den var så jävla bra. Rekommenderar den till alla som vill se på något som man inte behöver tänka så mycket på men som ändå har mer fart i sig än typ Mean Girls.
Nu sticker jag iväg på länk, så jag får lite frisk luft idag och sedan går jag och lägger mig. I morgon blir det tidig väckning igen, så måste sova någon gång!
Pusshej, och förlåt igen för uppdateringen. Men ibland måste man chilla lite mer med den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0