SOMMAR!

Påriktigt! Kan det inte bli sommar, NU?! Längtar maaaaaaassor! Tycker ju inte om vintern (kallt, mörkt, massor med snö osv.) plus att nu bara fortsätter den! Snön skulle ju smälta just, men istället kom det massor med ny snö. Bara snön ens sku smälta först och främst.
Här kommer några bilder från vårar/somrar genom åren. Måste lära mig att ta mer bilder! Måste varje gång söka efter några bilder och sen hittar jag kanske två? Okej, från Portugal har jag jättemånga, men de räknas ju inte riktigt när det är typ sommar hela året där. :)
Och en sång från förra sommaren att höra på medan ni tittar på bilderna: HÄR!
En annan som får mig att längta såhäääääääär mycket: HÄR!
Jag och fina Addi när vi var på utflykt med klassen våren -10.
Jag, också våren -10.
Portugal, våren -10.
Samma
Från vår gård, för typ 1000 år sen?
Konfirmation -09!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0