Paris i morgon! :)

Idag har jag, Addi och Fejo varit till Ellen och haft värsta filmkvällen! Vi såg tre filmer på fem timmar, ganska bra? ;) Det var jättekul! Jag åt massor! Först pizza, sen godis, kex, popcorn. Hahah, nåja, jag får kanske minska på skräpätandet när jag kommer tillbaka efter sportlovet! :D Mysigt var det iaf, det här måste göras om tjejer!
Ellen, jag och Addi på klassresa på nian. Diggar bilden! Ser heeeelt ut som våra vardagsposer. ;) ♥
Jag och Fejo på någon fysiktimme i våra onepiecen! :D Fejo är bara för gorgeous! ♥
I morgon klockan halv tio åker vi mot Helsingfors. Därifrån tar vi ett flyg mot Paris! Blir verkligen skönt att koppla av! :D Så, det här är sista inlägget jag skriver. Jag skriver igen sen när vi kommer tillbaka, alltså nästa vecka lördag, bloggar säkert på söndag.
Har packat nästan klart nu och fått syster att skära ner lite på sin packning. Hon hade nämligen tänkt ta med hela sin garderob! Aja, älskar henne ändå! :) ♥
Så, hejdå alla! Ha ett bra sportlov och vi ses igen när jag kommit hem!

Kommentarer
Postat av: jennifer

hu ja sir pedo ut

2011-02-20 @ 20:54:05
URL: http://jenniferelina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0