Min helg

Igår vaknade jag halv nio för att hinna rida före vi startade mot Tammerfors halv 12. Hos vår kusin fixade jag mig snabbt och sen gick vi till fammo och faffa dit limousinen kom! :D Det var en liten once-in-a-lifetime-experience. Åkte lite runt med den. Sen åkte vi till en restaurang. De hade supergod mat där! Åt massor och trodde fler gånger att jag skulle spy när jag var så mätt.
Jag, min syster och kusin var på väg till en hemmafest efter det, men det blev ändrade planer och vi gick hem till henne och tittade på film.
Idag har jag då suttit halva dagen i bilen. Sen var jag och rida. Och nu har jag fixat faktiskt hälften av mina läxor! :D
Syster och kusin vid limousinen. Två av världens vackraste människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0