Lista kopierad av Egoina

När vaknade du imorse?
8.20, sovmorgon, aah!

 

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Typ att jag måste komma ihåg att ringa till tränaren.

 

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Tränaren, hon sa att vi inte kunde ha träning idag när manegen var fullbokad.

 

Vilket humör är du på?
Helt bra, väntar på fredagens tävling!

 

Vad har du på dig just nu?

Min onepiece och yllesockor :)


Har du ont någonstans?

Nåja, lite överallt, som vanligt. Men det är typ träningsvärk... ;)

 

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Choklad, det är jag väl alltid?

 

Hur mycket var din senaste lön på?

Ööh, vet inte. Det var i sommar så.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?

Typ böcker till skolan. Eller när jag laddade busskortet. Verkligen spännande!

 

Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?

Facebook...

 

Vad ska du göra idag och ikväll?

Chilla en stund och titta på Desperate Housewives. Borde läsa lite fysik också.

 

Vilken är den första låten du sätter på idag?

Eddy Wata-I Like The Way

 

Varför ska man läsa din blogg?
För att... Jag vet int. Typ den är helt klart bäst! :D

 

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?

Var i Paris, kommer inte ihåg vad jag gjorde.

 

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?

Neeh

 

När fotade något senast, och vad?

Typ eiffeltornet med telefonen

 

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Nepp

 

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?

Lufteeeeen

 

Vad tror du att klockan är?

Öh, 19.24, för att vara exakt

 

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Typ gud, att har någon månne någon gång tänkt på mig? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0