Jag vill ha en pojkvän! :)

Åh, gud. Nej, jag är inte desperat. Men, ibland skulle det vara så skönt att ha någon som man vet att älskar en för hur man är utan att man behöver tänka på hur man ska vara. Skulle vara så skönt att få gå omkring ofixad och vara ful, men ändå veta att någon bryr sig om man. Altså, jag vet ju att alla pojkvänner inte är sådana, men de flesta är ju tillsammans med någon de älskar. Skulle vara skönt att kunna prata om allt jobbigt med någon eller trösta honom.
Min drömkille: En som älskar mig fast jag är jätteful, eller inte orkar sminka mig någon dag. En som har humor. En som jag kan prata om allt med.
Varje gång jag ser några söta par får jag värsta suget i magen. Jag vill också! :) Och jag tänkte verkligen dö när jag såg den här videon på Hugo och Paow:
Världens bästa pojkvän ju! Snygg, har humor och älskar henne fast hon har gjort sina misstag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0