Friday in my ♥

Åh, skönt med fredag! Men det här veckoslutet blir det fullt upp och vakna tidigt, men skit samma bara man slipper skolan och läxorna. :)
Idag var jag direkt efter skolan på träning, som vanligt. Det gick faktiskt helt bra! Sen tänkte vi med flicksen att vi skulle till Ellen och ha tjejkväll, men såklart gick det inte! :( Aldrig. Nåja, så jag chillade framför datan en stund, och sen sprang jag i väg på länk. Sprang helt fullt, så om någon skulle ha sett mig skulle de ha trott jag var helt galen! :'D
I morgon måste jag vakna där vid halv nio så att jag hinner rida före vi ska i väg till Tammerfors. Där ska vi fira farfar som fyller 80! Vi ska åka limousin och äta på restaurang. Sen blir vi övernatt där hos vår kusin.
På söndagen borde vi åka hem ungefär mitt på dagen, så jag rider säkert på vägen hem. Så i morgon blir det nog ingen bloggning, på söndag kväll först.
Btw, tog riktigt outfit bild med iPhonen idag, men det går inte att blogga från den? Men Fejo sa att det går när man bloggar på devote. Så jag måste väl byta till det snart. Vad tycker ni bättre om? Blogg.se VS devote.se?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0