F R E E D O M !

Äntligen slut på alla prov för en tid framåt! Franskan gick faktiskt helt bra. Nu måste jag bara fixa ett engelskaprojekt till måndagen. Måste prata engelska i 10 min för hela klassen om New York. Oh my! :O Nåja, säkert fixar jag det på något sätt. :)
Imorgon måste jag rida och sen måste jag skriva nog på den där presentationen. Ganska chilldag då! :D
På söndagen blir det tävling ungefär 1 h resa härifrån, nicenice! 90 cm blir det och ska försöka rida riktigt bra nu.
Idag har jag varit på hoppträning direkt efter skolan och sen var jag, Fejo och Ellen med Addi till en restaurang och firade henne när hon fyllde 17 på onsdagen. Grattis gumman!
Nu har jag värsta festfiilisen, hoppas verkligen någon ordnar något snart!! :D
Chacha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0