Det finns 6 677 563 921 människor i världen och jag vill ha just dig!

Hejs alla fina människor! :)
Läste just världens finaste blogginlägg av ELLEN, scrolla ner till rubriken: Berättelse från min ungdom och hjälp till unga tjejer! Hon skriver exakt om hur jag kände mig, och känner mig faktiskt lite idag med. Hon skriver ju mest till tjejer i högstadieålder, men alla kan nog läsa det! Känner mig ännu jätteoutvecklad när jag ser på andra tjejers vackra kurviga kroppar. Men, jag utvecklas väl någongång jag med. Eller så blir jag så här resten av mitt liv. Nåh, får väl operera mig då, då.
Ja, i morgon borde jag hinna på träning och på filmkväll! Och jag kan inte bli hur sent som helst på filmkväll för i morgon åker vi till Paris! ♥ Och nu borde jag egentligen packa. Har inte börjat ännu, men jag hinner nog. ;) Så, i morgon blir det inte så mycket uppdatering, försöker nog hinna skriva ett någon gång. Sen blir det en vecka utan inlägg när jag chillar i France!
Gud, vad stressigt det kommer bli i morgon! Mina vänner vill att jag ska komma så tidigt som möjligt till dem (blev faktiskt förvånad? Varför har ja så jäkla dåligt självförtroende?) men jag vill ju hinna på träning också. Dessutom vet jag inte vilken tid jag slutar skolan i morgon. :F Om jag slutar typ 1-2-tiden så hinner jag rida före den andra gruppen ska ha träning. Om skolan slutar senare så börjar min träning först halv 6 och då hinner jag till filmkvällen först halv 9-tiden. Fan.
Måste varje dag tänka på: skolan, vännerna, hästen. Om jag pluggar mycket idag hinner jag rida då extramycket i morgon? Om jag skippar läxorna så hinner jag både rida och vara med vännerna idag. Men hur fan ska jag göra idag?! Har prov i morgon, min vän vill att jag ska träffa henne idag, och jag måste rida hästen idag också. Fan, får först rida, sen hoppas jag att jag kan plugga med min vän till provet. Är inte alla nöjda nu? Fick jättedåligt i det här provet. Varför? Jag borde ju ha läst bättre på det! Okej, den här gången läser jag massor, umgås med mina vänner och rider före alltsammans. Bra! Pluggar mitt på natten. Gud, jag är så jävla trött! Jag vet att det stod något om inlärningssätt där på en blå sida, bredvid bilden med hunden. Det stod..... Vad fan stod det där?! Äh, shit, orkar inte bry mig. Tittar på klockan. På pappret. På människorna bredvid. Försöker kika på min väns svar som sitter bredvid. Ser inte mycket, allt blandar ihop sig och kan inte riskera att läraren märker något. Shit! En halv timme kvar och jag har största delen av frågorna kvar! Skriver något helt osammanhängande och lämnar upp. Snabbt ut. Tänk inte på det mer. Får ut provet. Fan! Slutar 4 idag. Hinner jag månne med bussen hem efter ridningen eller måste jag vänta att mamma slutar och slipper hem först 7-tiden? Jag har prov i morgon igen, men jag kan nog det mesta. Hoppas jag.
Åh, skönt att slippa utomlands och inte behöva tänka på något av det här i en vecka! :) Sen blir det fullt resten av våren. Alla tävlingar börjar ju också! Men, jag klarar det, jag har gjort det hittills också! Nu måste jag packa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0