Aaaaw, älskar dig, anonym! :)

Så här står det i kommentaren, när det nu tydligen blev en minibild:
-
Anonym om Ge mig:
Snälla vän, vart har självförtroendet farit? Kan du inte tänka på det positiva istället. Ingen är som du och kommer aldrig att vara det heller. Du är speciell på ditt sätt. Och utseendet är inte det största här i världen. 
Le mot livet så ler livet mot dig! :)
IP: 88.115.130.176
.
Påriktigt! Jag har aldrig fått en finare kommentar! Gud, vad glad jag blev! Och jag vet, mitt självförtroende är helt i botten vissa dagar. Men ibland tycker jag faktiskt att okej, kanske jag ser helt bra ut ändå. Och min kära syster kom med en smart kommentar igår: Killar tycker inte om man bara klagar på sig själv. :)) Nu ska jag försöka skärpa mig! Tänker le mot livet som denna fina människa sa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0