Usch...

Just när jag var i stallet och satte i ordning hästen till ridning så märkte jag en vit dörr som jag inte sett förut, i stallet, som var på glänt. (Har just flyttat Aatu till ett om renoverat stall, föredetta svinhus). Nå, jag tänkte inte så mycket på det, men sen när jag var nästan klar med honom (dörren var bakom hästen) började den plötsligt... BÄNG BÄNG BÄNG BÄNG!! :O Den började slå upp och fast med ett jättehögt ljud så att det ekade i hela stallet. Tänkte först att nog slutar den väl snart för det var säkert blåsten (det blåste jättemycket). Men den slutade inte förrän jag sprang ut och Aatu sprang efter. Usch, det var verkligen äckligt för direkt när jag såg dörren såg den jättespöklig ut, som om någon tittade på mig därifrån! Har ni haft några liknande händelser? Det här var ju säkert blåsten, men det finns ju sådana gånger som man inte vet vad orsaken var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0