Okej, lycka till!

Föll av hästen idag igen. Vad är det för fel på mig? (Brukar inte annors falla av så ofta). Nu har jag stukat armen, fått några blåmärken och har ont i foten. Dessutom har jag finskaprov i morgon och har glömt häftet i stallet. Jag hittade nog boken och häftet från skolan idag, men istället lämnar jag häftet på stallet, normalt? Dessutom känns det som om jag skulle ha hjärnskakning, mår dåligt, har ont i huvudet och kan nästan inga finskaord alls. Halloo, jag är tvåspråkig! -.- Så, lycka till bara i morgon säger ni nu!
Kanske borde jag tillägga att det där är inte jag (google-bild).
Och kanske jag också ska säga att jag har både religionsprov och finska arbete ska vara klart tills fredag, därför dålig bloggning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0