Je t'aime <3

Kanske jag inte har berättat att jag börjat läsa franska i år? Lektionerna är roliga och franska är ett så fint språk. Dessutom är det lättare för mig att lära mig portugisiska sen senare, vår familj har en lägenhet i Portugal! <3
Rubriken betyder Jag älskar dig, för de som inte visste. På portugisiska är det amo-te...
Okej, nu kanske jag ska sluta skryta med mina språkkunskaper och berätta att i morgon blir det att fara till frissan.. Tur det, för mitt hår börjar se ganska hemskt ut:
Inte riktigt världens bästa bild på mig men jag ser inte så fräsch ut för att jag känner mig sjuk. Har världens snuva, öronen i lås och halsen var super sjuk när jag vaknade. Usch då! Sätter nog på mig mjukisbyxor i morgon, brukar aldrig annars ha på mig mjukisbyxor i skolan, men i morgon blir det säkert ett undantag.
Ha en trevlig kväll alla! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0