I kväll! <3

I kväll blir det fest! LIKELIKELIKE!! Och nu om ca en timme far jag iväg med bussen feat. Ellen till Addi.. Dit kommer också Jennifer och Sussu, faen vad kul det blir! Vi ska fixa oss och sjunga singstar för fullt, så att vi får riktigt hesa och sexiga röster till kvällen, skämta! Men sjunga ska vi. :D
Gud, längtar! Men tror inte det blir riktigt som jag tänkte för min honey tycker säkert inte om mig! :/ Usch, det går alltid så här. :'(
Okej, nu tänker vi inte på det. I kväll ska det flirtas och jag ska vara hetast på hela festen! Okej, dream on. Men drömmar får man väl ha?!
Nu fan, måste jag äta något och sticka iväg. Gör alltid allt i sista minuten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0