I apologize..

..för att inte ha skrivit några inlägg idag. Vaknade 12-tiden av att mamma rusade till mitt rum och väckte mig så att jag skulle hinna rida till ett stall nära oss, dit det skulle komma en häst-fysioterapeut. När jag just och just hann dit till tiden som vi bestämt att hon kommer, ringer hon och säger att hon blir en timme för sen. Så jag sitter inne i stallet med Aatu inne i en lånad box och är hungrig för att inte ha hunnit äta ordentligt morgonmål.
Sen när jag är klar där så får jag ett meddelande att bröllopsfesten börjar klockan sex. Och klockan är då kanske halv fem. Så jag måste laga mig snabbtsnabbt klar och kommer dit till åtta.. :P
Och nu sitter jag i Ellens rum och är barnvakt till hennes kusiner medan de andra festar klart. Tur så sover de båda så sött! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0