Halojsan!

Tänkte missa bussen när jag kom från stallet.. Höll ännu på att gå när jag såg bussen, tur så var jag på rätt sida av vägen! Duktigt, som vanligt!
Matematikprovet då.. Ööhm.. Kanske ni inte vill veta? :P Gick ju sådär. Läste på en uppgift en halvtimme i stället för en och en halv timme, på en annan fick jag att 0x=156, svaret var x=2. Fråga inte hur jag lyckades. Provet innehöll fem uppgifter så, jaa.
Pluspoäng till mig igen för att jag tydligen har slarvat bort min finskabok och mitt häfte. Tror att de är i skolan. Vi har prov på onsdag. Bra där!
Ser passligt cp ut också till min dag:
Nå, livet går vidare! :D Tänker läsa på finskaprov ändå (har ändå textboken hemma) och rellaprov som jag har i fredag.
Efter att jag checkat Facebook..
...och läst bloggar...
...och hittat på ännu något att göra..
...fan, Top Model kommer ju idag, så läsa på prov nu eller aldrig...
...det blev aldrig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0