failfailfail

Nåjaa.. Det här var då en fail-dag. Var till stallet direkt efter skolan, as usually, och Aatu haltade så kunde inte göra så mycket med honom. Dessutom fick han något fail i hagen och bara: lälläläää, du får inte fast mig! Jag var ju glad för var jäättetrött. Sen ringer jag till mamma att kan hon hämta mig. Och hon säger att först om en och en halv timme. Så, jag får jättebrått till bussen och när jag byter kläder tappar jag ena socka i en vattenhink.. :P Sen springer jag iväg till bussen och tappar telefon i asfalten (wtf?) och lyckas på något sätt sparka den så att den flyger 5 meter framåt..? Ööh, jag är bra! :D Tur så har man en hållbar telefon, den skulle annars inte riktigt orka med min hantering. Och tur så var bussen 10 minuter för sen. :P (Y)
Nu blev det en bibel om min dag men där har ni iaf något att läsa.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0