det blir ju lätt..

..att vara hela skoldagen i morgon utan att skratta! :O Den här hade jag på facebook:

Jos yli 20 tykkää olen yhden päivän koulussa TÄYSIN nauramatta !

som betyder att: Om över 20 gillar så är jag en skoldag helt utan att skratta !
Och såklart gillade 20 personer det.. Herregud, jag kommer att dö!
Och angående mitt fuck my life inlägg. Jag lovade att aldrig mera titta på honom, aldrig mera skratta åt honom och aldrig mera skriva kommentarer eller gilla hans inlägg. DET varade t.o.m en dag. Vad har jag för fel?! :O Ibland verkar det som om han tycker om mig (enligt mig iaf) och ibland tycker han om en annan.. Ääh, nu vet jag inte vad jag ska göra.
Egentligen skulle det inte bli ett inlägg idag, men ja, varsågod! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0