Chris Brown-With You

Sorry, för dålig uppdatering! Men igår kom jag hem 8-tiden efter ridningen och sen måste jag äta och hade massor med läxor så..-.-' Hatar att ha så här mycket läxor!
Jag har egentligen inget att skriva, varifrån får alla sina idéer?! Just var jag då på länk och om 15 minuter drar jag till gymmet med bästa Jennifer, Ellen och Addi! :D
Okej, nu när jag uppdaterar er så dåligt så checka bloggarna jag brukar läsa:
kissies.se
egoinas.devote.se
hugorosas.se
paow.se
Och, några vänners bloggar:
Syster: inasplace.blogg.se
jenniferduvet.blogg.se
misanmoj.devote.se
elinpuss.devote.se
ccesi.devote.se
Ja, jag är så nybörjare ännu med allt så det blev inte som jag tänkte, men ni får skriva av eller kopiera! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0