Aaj..

..föll av hästen just. :( Därför för att han är lite energisk av sig och jag måste bara skritta nu med honom så han har extra mycket energi. Dessutom sprang vår hund och en annan och lekte nära Aatu, så det blev lite rodeo.. :P
Har inte hunnit blogga för att först vaknade jag tio för att jag hade dagsverk, sen for vi till samma restaurang som jag var på igår... Usch, jävla fetto! Sov 15 minuter för var så jättetrött och sen blev det provläsning och sen stallet.
I morgon ska jag till Helsingfors med pappa och kanske Irina och shoppa maaassor. Behöver verkligen alltmöjligt!
Off to Helsinki tomorrow!
Vet ni någon bra mascara som jag absolut ska köpa? Mina fransar är ganska korta, så någon som ger både volym och längd.
Kisses, @!n0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0