kopierat av syster

www.inasplace.blogg.se

Brukar du komma i tid: njaah, jag är faktiskt en sista-minuten-människa :D

Vad hade du i din mun senast: bröd
När mår du bra: när jag är och rida och det går jättebra eller är allmänt mysigt, när jag är med mina vänner 
När blev du fotad senast: idag fotade jag min hand på matematiktimmen, hade lite tråkigt :P
Hur känner du dig nu: glad, höstloov!
Kan du laga mat: hmm.. fråga de som jag har bränt pizzan åt, koka nudlar kan jag!
Vad pluggar du: går på 1:an i gymnasiet
Vad tycker du om fötter: ööh, finfint
Är du smart: JAPP, absolut!
Vad har du på dig: mjukisbyxor, stor fleece-huppari och yllesockor (Y)
Är du aktiv i skolan: eeh, väldigt
Vad saknar du: en pojkvän
När och varför grät du senast: kommer faktiskt inte ihåg, men säkert förra fredagen p.g.a. höstångest
Var det pinsamt att svara på det: nja
Hade du en bra kväll igår: Ja helt ok, lite stressig
Din favoritdryck på morgonen: te
Vad ska du göra i sommar: Tyvärr så har den gått redan :(
Är du nöjd med ditt liv: ja, oftast
Vad vill du jobba som: vet absolut inte än, kanske något med hästar eller modell
Har du tråkigt just nu: lite, borde gå på länk eller laga kladdkaka :P
Vad gör livet värt att leva: Mina vänner, min familj + min häst och min hund <3
Vad i livet ångrar du: Mycket
Är du musikalisk: nja, inte så värst
Vad lyssnar du på för musik: Allt typ, från Taio Cruz till Adam Lambert och Lady Gaga
Kategoriserar du dig själv i någon stil: neeh, tror nog inte det
Är du bortskämd: Hmm, inte alltid (;
Är du trött: nej
Vad gör du imorgon: sova länge, ridlektion, något kul hoppas jag

Din första
Operation: Har aldrig opereras
Första piercingen: Öronen
Första bästa vän: William :)
Första priset: vet inte, kanske på en seglingstävling?
Första sporten du började på: Dans eller ridning
Första husdjuret: katter+hund
Första semestern: israel, när jag var kanske 2 månader
Första konserten: shakira
Första kärleken: haha, en som alla tyckte om på typ 1:an :P

Favoriter:
Filmer: många
Tvprogram: Top model <3, desperate housewives
Musik: Allt
Drink: Fanta ♥
Kroppsdel (på kille): magen, om den är vältränad 
Sport: ridning
Plagg: många, t.ex en "fest-topp" från Gina Tricot eller min shortsdress från Bershka

Skola: Njaaah
Bok: twilight böckerna iaf 4:an

Just nu:
Äter du: Inget.
Dricker du: Inget.
Ska du: baka kladdkaka, gå på länk
Lyssnar du på: Jamie Foxx-Winner
Väntar du : att hösten och vintern var över redan+Halloween-festen
Tittar du på: Skärmen


Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: både och
Kramar eller kyssar: kramar
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: mest mage men också armar
Busig eller lydig: Busig (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0