kallt

Usch fryser riktigt nu jag! Hatar verkligen när det är höst/vinter, äckligt mörkt, regningt och kallt..
Igår chattade jag med en kille från Tyskland på omegle ända till kl. 02.30. Det är bara jättestörande för om man inte säger direkt vilket kön man är så antar de att man är kille och chattar allt möjligt där och det är helt roligt. Men direkt när de får reda på att man är tjej så börjar de fråga om man kan adda dem på facebook and so on..-.-
Lovely google-pics! <3
Och idag när jag var och red så skulle jag rida över ett dike som inte alls var djupt (kanske 20 cm) och där det var kanske 1 cm vatten på bottnet. Nåja, Aatu blir såklart livrädd för det och stegrar sig och håller på i en timme! Okej, jag var kanske lite för envis, jag skulle ha kunnat leda honom över det.. Så tillslut ringde jag till tränaren och hon sa att jag ändå måste leda honom över, fan, måste verkligen träna med honom att gå över diken.
Sommar -09
Första tävlingen med honom, höst -09
Vinter -09-10
He's like a star <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0