Jag vet...

...att jag suger på att uppdatera! Har tänkt hela dagen på att okej, nu måste jag blogga men nej, orkar verkligen inte.
Hatar det här jävla höst-vädret. Man flyger ju iväg när man går ut, dessutom blir man genomvåt...-.-
Och, jag får inte sova länge varken på lördag eller söndag den här veckan. Tur så är det höstlov snart!
Lördag: Vi har skola! Påriktigt?! Det förstår ni väl att inte är okej. Funderar på att skolka och gå och titta på hopptävling istället.
Söndag: Jag är funktionär på en dressyrtävling. Skulle mycket hellre varit på hopptävlingen (min gren, liksom) men ovanför ser ni varför.
Så, livet suger. Näe, kanske ändå inte helt. Vill bara bort härifrån, till Portugal helst, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0