Helsinki

Okej, egentligen skulle jag inte hinna skriva hela det här inlägget, men vad gör man inte för bloggen? På lördagen for vi då iväg till Helsingfors. Jag och syster (www.inasplace.blogg.se) sprang genast iväg till Kampen där vi träffade Ina <3. Vi hann titta lite runt i butikerna före Emmas tåg kom dit. Efter det köpte jag, till Halloween-festen på lördag:
Till mig: Lösögonfransar, "änglavingar" och dekorations-pärlor osv för kroppen
+ de här tre nagellacken: mintgrön, pink, mörklila
Till Feyo: Lösnaglar, lösögonfransar, djävulshorn
Till Addi: Djävulshorn
Till Ellen: Änglavingar
Okej, så nu vet ni vad vi fyra ska vara på Halloween: 2 änglar och 2 djävular! Vi kommer vara hetast, eller iaf försöka. :P
Efter shoppandet sprang vi och såg på bio, The Social Network. Den var bra gjord, men lite råddig och så. Förstod inte så mycket. Men, helt bra!
Uuuuh, hittade en till hottis! (nedre) Som vanligt då. (;
Wow, he's so cute! <3
Okej, fortsättning: Efter det gick vi och sova på hotellet. På söndagen åkte vi taxi till Helsinki International Horse Show. Det var verkligen jättenice! :D Bilder kommer kanske om jag får dem någongång uppladdade på datorn.
Det var det, nu är jag dödstrött och ska nog gå och sova så snabbt som möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0