H Ö S T L O V ! <3

Äntligen höstlov! Det här har jag verkligen väntat på! Nu blir det att mysa massor och sova länge och fixa till heppan. Har ändå ganska mycket planer, jag har det alltid, fast jag skulle ha jättelångt lov så har jag planer till nästan varje dag! Men det är helt okej, bara man hinner slappa där emellan, men det tror jag nog.
Höstlovets planer:
Onsdag: Bara slappa+kanske på länk+kladdkaka skulle ju vara gott :'D
Torsdag: Sova lääänge+ridlektion kl 15+något kul
Fredag: Fixa Aatu: frisera bort onödigt hår, borsta ordentligt mm...+något kul på kvällen igen
Lördag: Rida på morgonen om jag hinner+till Helsingfors med familjen där jag ska shoppa först med Ellen, Jennifer och kanske Addi kläder till Halloweenfesten nästa vecka lördag+på bio med Emma och Ina <3
Söndag: Helsinki International Horse Show med mamma :D


Det var mina planer, bloggar säkert lite på kvällen ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0