japp, nu vet ja lite mera, typ!

jaa hej igen! :D tänkte att ja skriver lite om mej själv o sätter upp nån blid... men det skulle va helt supernice om någon vill läsa om mitt liv o börjar läsa lite här.. :) men ja är då snart 16 år o har en häst som ja springer till typ varje dag för att rida. Han heter Aatu o ja har ägt honom i ett år nu, äälskar honom så tyvärr blir det nu lite hästinlägg också.. hähä! :D jag börjar då gymnasie i höst, o ja vet nu int hu mycke ja hinner börja skriva här men nu blev det ett tråkinlägg..-.-
jaja.. some pics! :P
min häst på vintern.. <3 god hu den e lurvig där! :)
haha, ligger där sådär död med nice byxor, men like my nails.. förra sommaren.
o jag igen, ni får vända på skärmen! ;D
ja glömde att säga att vi har också en hund, portugisisk vattenhund. Maija! <3
i portugal! <3 vinter -08
japp, det var det! :D

Kommentarer
Postat av: sonja

jeei, äntligen! :)

2010-07-23 @ 21:24:20
URL: http://sonjisch.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0