Skönt

Gud, vad skönt att ha kort dag idag (slutade halv tre) och sovmorgon i morgon (börjar halv elva)! Det är nästan som ett veckoslut mitt i veckan. :D Nu är jag ensam hemma med hunden ända till typ tio så jag hoppas att någon vill komma och hälsa på! Fick sådan sjuk längtan att åka pulka, men det är ju inte kul ensam..
Men här är en sådan här när man inte orkar skriva något ordentligt:

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? vet inte alls, 2 kanske?
Vad tycker du om kärlek?
:)

När kramade du någon sist? kommer faktiskt inte ihåg. :/
Saknar du någon speciell person? Jo ♥

Har du svårt för att bli kär? blir lite för lätt kär ibland till och med.

Är du singel? jo

När fick du senast en komplimang? kommer inte ihåg det heller


HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: ja, på flyget till Brasilien, och nära på var det när de andra i klassen stack sig i fingret för att kolla sitt hemoglobinvärde :S

Hånglat med nån riktigt ful: nee

Hånglat med fler än 50 pers: nä

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nee

Gjort något riktigt dumt? ööhm... tror nog det

Gjort något du verkligen ångrar? det tror jag också

Åkt ambulans? ne

Gjort nåt olagligt? nåjuu, vem ha int?

Fått din mamma att gråta? hoppas inte

Slagit ner någon? ööhm, inte vad jag kommer ihåg.

Skämts över dina föräldrar? jepp

Sagt jag älskar dig och menat det?

Tar du droger?

Dricker du? så fort någon bjuder (;

Vilka kläder sover du i? underkläder, t-skjorta, eller pyjamas :)

Vad hatar du verkligen? blod, och oäkta människor

Är du ensam nu? med min hund, ja

Vill du gifta dig? säkert

Vill du ha barn? samma här :)

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? min hund, haaha :D

Såg dig gråta? kanske storasyster, men vet inte om hon såg

Fick dig att gråta? hör nog inte till bloggen

Du delade en dricka med? Fejo

Du gick på bio med? tror nog det var syster

Skällde på dig? kommer inte ihåg

Sa någonting till dig och vad var det? Sara, Joanna när jag steg ur bussen. 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? jo, igår kväll

Kramat någon? :S

Pussat någon? nee

Köpt någonting? jep
Sjungit? gör jag väl varje dag :P

Saknat någon? gör jag också varje dag :( ♥

 

Så, det var det. Nu går jag nog ut och gå med hunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0