Ooh!

Var just på jättebra humör efter att jag hade en superdag i Åbo med finaste Fejo. Men sen när man kommer hem märker man att sin napakoru inte är kvar mer. Och den köpte Fejo till julklapp åt mig! Usch vad dåligt! :(
-
Har haft verkligen jättekul om man bortser det här sista.
Jag är jäääääättetrött för igår började festen kl 20.00 och jag dansade från 21-02.00 i sträck, med kanske två vilopauser på en kvart. Sen sov jag hos Fejo bara fem timmar för vi måste vakna kl 8.00 för att hinna med bussen. I Åbo har jag sprungit av och an i fyra timmar och sen ännu blev jag på hemvägen kvar och rida i en timme. Så ni förstår säkert. Dessutom orkade jag dansa till och med något över två timmar med ungefär 12 cm klack. Fy fan, kunde knappt gå efter det!
På festen hade jag ingen av mina klänningar, när det gick som det gick. Men jag fick låna en supersnygg klänning av Fejo! Hoppas det snart blir fler fester. Efter nyåret helst, då festar ju alla andra och jag sitter i Madeira och har det varmt och skönt. :)
den här sidan finns det maaaassor med söta bilder!
Nej, jag var nog inte naken.. :P (Bara nästan)
Nu ska jag äta choklad och chips och chilla tills jag far och sova. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0