jaa-a

Det är fest på fredag och temat är "midvinterbal". Ända problemet är att jag inte har någon klänning!
Bild på alternativen:
Dålig bild, men det är faktiskt ganska svårt att ta bild med datorn uppifrån! :'D
Här är problemen med de olika klänningarna:
1. 
Kortkort (täcker rumpan), axelbandslös med två dragkedjor som dekoration. Snyggaste klänningen, men har haft den på typ varje fest i två år!
2. 
Också ganska kort (ungefär som förra). Strandklänning med svart resår under brösten så att undredelen får snygga väck. Den här har jag funderat mest på. Men till en midvinterbal? Hur fan ska jag få den att se mycket mer festligare ut? Systers klänning.
3. 
Dålig bild, men svart, ganska kort (mitten av låren), axelband som man kan ta bort, volangkjol, dragskjed på bröstet. Helt söt, men ganska liten för mig, måste fundera om jag är utan bh om jag väljer denna.
4. 
Svart och blå, till knäna ungefär, band som man knyter fast på ryggen. Klänningen hade jag på min konfirmation. Den festligaste av dem alla, men ganska ful och så.
-
Nu behöver jag verkligen er hjälp! Festen är på fredag och jag kan ju inte gå i mammas morgonrock dit. Snälla, kommentera vilken ni tycker är snyggast!
Tror jag klär på mig dem nu och fotar var och en så ser ni hur jag ser ut i dem. Kolla nästa inlägget (kommer upp inom en halvtimme).

Kommentarer
Postat av: jennifer

alla va ju jättefina! :ö

men kanske nån av dom två sista? :)

2010-12-15 @ 07:33:41
URL: http://jenniferelina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0