Frågor

Här har ni några frågor, kopierat från världens bästa humor-blogg, Egoina!

Vad gjorde du för 15 min sedan: Åt grönsakswook och ris.

 

Hur många kuddar sover du med: Två bredvid varandra.

 

Det senaste någon sa till dig: Typ mamma sa: varsågod.

 

När tränade du senast: Ööh, jag vet inte vad träna är för er, men jag red idag, gör det varje dag och förra gången jag var på länk var för 2 veckor sedan. Fan, måste verkligen gå i morgon! :S

 

Vad har du druckit idag: Morgon: te, lunch: mjölk, lite saft och sen mjölk igen.

 

Vad var det senaste du köpte: Ett pannband till hästen med Swarovskikristaller! :F Annars nog mat.

 

Humör just nu: Helt bra nog. :)

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njaa.. :S

 

Favoritgodis: Alla sorters choklad!

 

Kläder just nu: Toppabyxor och svettig tröja som jag ridit i.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0