tidiptidiptidii! ^^

mooi!
jag vet att jag inte har bloggat nåt men har inte orkat för det kändes så j*vla onödigt... men nu ni! :P nu börjar jag igen, hoppas jag.
Nojaa, på onsdag hade jag födelsedag, grattis till mig själv 16 år! Jag var och shoppade i Åbo då och mamma och pappa var också där nånstans.. Jag köpte maaassor med skolsaker, men glömde såklart gummin...-.- (altså suddgummin då, ni som är perversa.. :P) Och sen köpte jag också kläder:
• en långärmad tunn skjorta, beige/gul H&M 15 €
• en puma-huppari, grå Intersport 29,90 €
• vanliga leggings, svarta Gina Tricot 9,90 €
• underkläder H&M + Gina Tricot
• sockor Gina Tricot
jaau, spännande va? :P Sen fick jag också den nyaste MacBooken till födispresent! ;)
Igår var en tyyppi hit till lilla bruke och jag var och åt med honom och Sussu till port-side.. och sen satt vi på en bänk och pratade. Det var helt jättenice! :D Sen efter det for jag till Ellens lägenhet.. <3
• städade lägenheten och fixade upp några lampor och andra saker
• tittade på 3 filmer: Cat Woman, I love you man och Bridget Jones´ dagbok
• började bygga ett ikea-tv-bord 4-tiden på natten
• gick iväg på en promenad till stranden typ kl. 5.30
• sen somnade vi kanske halv sju-tiden
haaha, det var jäääääättekul! :D I love you woman! ;) <3
men nu hoppas jag att alla möjliga trevliga människor börjar läsa min blogg, för nu ska jag börja uppdatera oftare! :DD
PUUUSS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0