rihanna-don´t stop the music

Som ni kanske har märkt sätter jag in låtar i stället för rubriker. Tycker det var en jättenice idé, för att jag skriver ju inte så många inlägg så ni kan kolla in låten också så får ni reda på t.ex. hurdant humör jag är på idag, vilken låt jag har hört på eller bara någon bra sång som jag tycker om.. :D
Don´t stop the music är nog gammal, men jag äääälskar orden! <33
...
Do you know what you started
I just came here to party
But now we're rockin on the dance floor
Acting naughty
Your hands around my waist
Just let the music play
We're hand in hand
Chest to chest
And now we're face to face
...
I wanna take you away
Lets escape into the music
DJ let it play
I just can't refuse it
Like the way you do this
Keep on rockin to it
Please don't stop the
Please don't stop the music
...
Okej, men idag hände inget speciellt.. Skola-->skulle ha träning i Piikkiö, men Aatu började halta, hade säkert sträckt någon muskel, så det blev inget.. :( --> byyn!
Vi var vid bibban och bara chillade, I LIKE! <33
nämen, puss på alla! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0