Lady Gaga-So Happy I Could Die

Jeei, vet ni vad?! Hugo Rosas har bekräftat min vänförfrågan på facebook! Det ni! :D
Ja, men det har annors varit en bra dag.. I skolan hade vi först två timmar musik och där sjöng vi bara, sen två håltimmar. På matrasten var vi och åt i "grillen" för att det var som vanligt någon slisk-mat i skolan. Och sen hade vi två timmar biologi, då vi skulle se på film, men jaa, det finns ju papper och penna och facebook.. :D
-
Altså, jag får alltid jättetorr hy när det blir kallare..? Mest runt munnen och på ögonlocken. Det är inte sådär som händerna kan bli ibland, utan det faktiskt lossnar hud därifrån! Usch, det är så äckligt!
Har någon några tips vad jag ska göra? Jag smörjar in mig varje kväll med massor med fuktkräm, men det tycks inte hjälpa. Dessutom svider det något hemskt när jag sätter det.. :/
Okej, men nu borde jag göra matte-läxan då.. Det kommer ju gå sådär, nu när jag satt på datorn.. :D
Kisses,
@!n0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0