fredagen den 13 på en lördag

hej alla söta bloggläsare!
Idag var verkligen min fredagen den 13.. (jag vet att det var igår) Jag hade hopptävling med Aatu 80 & 90 cm. 80 gick helt ok men han vägrade vid ett hinder..-.- sen 90 cm gick helt jättedåligt! Han vägrade 2 gånger på samma hinder, altså vi blev diskade! Och då ska ni veta att han oftast inte vägrar...
Nåmen, nu ska jag inte ge upp utan jag ska börja kämpa och träna Aatu till topp-kondition och jag själv ska börja länka oftare och skaffa riktigt fina muskler.. :D
Det blev ett ganska kort inlägg, men jag tror jag börjar satsa på sådana men att jag skriver oftare, typ 2-3 ggr i dagen! :D
xoxo, gossipgirl... jag menade @!n0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0