Akon-Beautiful

Sorry, för en dålig blogg-dag igår... Jag var hos bästa Ellen övernatt och hon fick mig äntligen att titta på supernatural! :S Men det avsnittet som vi såg på var inte så hemskt så det var lungt!^^
Idag är det fest, men.. Ska jag gå eller inte? Ellen vill gå tror jag, men Addi ska inte gå dit så jag vet inte om Ellen heller vill gå då. Men många andra vill ha mig dit.. Och jag vet inte om jag orkar gå för min kära syster blir väl helt jättesur för hon får inte gå och jag sa redan på torsdagen till henne att jag inte går.
PROBLEM!
Okej, men nu ska jag sluta klaga.. Här kommer en "liten" faaaail! :D
-
Jag: Vad kostar den här?
Jennifer: 1,55 €
Jag: Aa, nästan 2 € ju!
Jennifer: Öh, joo..
Efter en stund...
Jag: Aijaa, men jag tänkte på klockan!
Jennifer: Amen, vafaan?!
-
Hah, failure! Jag är ganska bra på det här med pris och klockan.. xD

Kommentarer
Postat av: irina

vafan , vfr sku ja bli fitti? :p du e ju endå 16 -.- :P

2010-08-28 @ 16:17:59
URL: http://inasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0